Monday, 18 January 2016

Vitamin C Shaklee Hilangkan Jerawat, Parut & Berminyak

Assalamualaikum & selamat petang semua.. ^_^


Perkongsian Azie, selepas alami masalah kulit wajah disebabkan silap pilih produk kecantikan. Kegilaan perempuan dengan kecantikan tidak dapat dipisahkan. Namun, kita perlu berhati-hati dalam memilih produk yang selamat, semulajadi, halal dan berkesan supaya tidak mendatangkan kemudaratan di masa akan datang.

Walaupun sudah beribu kali diberi amaran oleh kementerian kesihatan, di beri kesedaran oleh NGO dan orang persendirian, ramai perempuan lebih gemar memilih produk yang murah dan berbahaya. Mungkin di awal penggunaan sangat bagus, namun siapa tahu akhirnya mengundang padah. Itulah yang dialami oleh Azie, bekas pengguna produk kecantikan yang berbahaya dan kini beralih kepada produk kesihatan semulajadi.


Jom, ikuti kisah jatuh hati Azie dengan Vitamin C Sustained Release Shaklee.



Azie nak kongsi tentang vitamin pertama yang buat Azie jatuh cinta dengan Shaklee. Azie dulu dari sekolah menengah sampailah dah sambung belajar memang gila produk kecantikan. Bila tak nampak kesan best je, tukar pulak yang lain. 

Sampailah satu masa tu Azie guna produk yang tak sesuai dengan kulit Azie. kesannya?? Kulit Azie jadi sangat teruk dalam masa singkat je. JERAWAT tumbuh dengan hebatnya. PARUT penuh satu muka, kulit MUKA BERMINYAK sangat2. Ha! masa tu memang rasa menyesal tak sudah wooo..huhu.

Give up tersangat2 sampai tahap dekat tangan sentiasa ada 1 cermin kecil. Selalu tengok dekat cermin dan cakap kat diri sendiri yang masalah ni sikit je sebab nak sedapkan hati. T_T. Sampai tahap macam tu sekali!

Tapi segalanya berubah selepas consume Sr Vit c Shaklee. Azie consume Sr vit c 1 biji je sehari. Dalam 2 minggu amalkan, Azie dapat rasa PERUBAHAN KETARA! Muka sudah TIDAK BERMINYAK, PARUT pun makin PUDAR dan JERAWAT dah tiada! 

Happy tak terkata!! Keyakinan diri dah kembali sebab tak de rasa malu dah nak berhadapan dengan orang ramai. Memang kagum dengan Sr Vit c Shaklee. Dah lah harganya MURAH, KESAN HEBAT, TAHAN LAMA pulak tu.

Memang ini lah tindakan azie yang paling bijak selepas berpuluh2 jenama produk Azie guna.^^V. Kepada anda semua, jika nak BETULKAN LUARAN, kita mulakan dari DALAMAN. Bila dalaman sihat, dapat nutrien yang diperlukan, InsyaAllah akan terserlah kesannya di luaran juga. Ingat, pilihlah supplement yang bagus yer.. Supplement yang terbaik tentulah yang 100% SEMULAJADI, macam SHAKLEE!! Terbaik!


Inilah ShakleeEffect yang dirasai oleh Azie.  

Image result for shaklee independent distributor


Berminat?? Anda boleh la hubungi & whatsapp fizah yer.. :)





"KECANTIKAN & KESIHATAN ADALAH MILIK KITA BERSAMA"
NORHAFIZAH MOHAMAD
Agen SHAKLEE area PAKA, KERTIH, DUNGUN  TERENGGANU DARUL IMAN.
H/P : 014-7937312
Email : fififizah66@gmail.com
Ig       : @vitamincantik_byfififizah

No comments:

Post a Comment